Real Time Marketing Michała Góreckiego 1 komentarz


Najgorszy sort Polaków w koszulkowo.com

Są meble i jest Ikea. Są klocki i jest Lego. Są koszulki i jest koszulkowo.com

Michał Górecki kolejny raz pokazał jak się robi Internety i że nie trzeba walizki kasy, aby zaistnieć na głównych stronach serwisów informacyjnych. Real Time Marketing jest dla każdego taką samą szansą. Zobacz, jak to zrobił Michał.

Najgorszy Sort Polaków

12 grudnia 2015, w którymś z wywiadów Jarosław Kaczyński wypowiedział tę frazę. Podłapały to i media, i Internauci.

Refleksem i odwagą wykazał się Michał Górecki – głowa serwisu koszulkowo.com. Już o 18-stej tego samego dnia pojawił się pierwszy projekt: http://koszulkowo.com/produkt/najgorszy-sort-polakow
Na profilu Michała zobaczyłem wpis:

KUP w koszulkowo.comhttp://koszulkowo.com/produkt/najgorszy-sort-polakowMelduję posłusznie panie oberlejtn… to…

Posted by Michał Górecki on 12 grudnia 2015

Trzy godziny później pojawia się kolejny wpis:

Ponad 1000 szerów, kilkaset ludzi na raz w sklepie, już ponad 100 sprzedanych koszulek. Przestańcie już pieprzyć, że social media nie sprzedaje 🙂

Posted by Michał Górecki on 12 grudnia 2015

Nieźle, ale najlepsze dopiero miało nastąpić.
W niedzielę pojawiły się pierwsze rekl…yy, znaczy, artykuły:
http://natemat.pl/165069,kim-jest-najgorszysortpolakow

Koszulkowo.com w naTemat.pl

I na stronie głównej Gazety.pl:
Koszulkowo.com na stronie głównej Gazeta.pl

Koszulkowo.com w mediach

Błyskawiczna kampania w czasie rzeczywistym wygenerowała większy obrót niz Dzień Darmowej Dostawy. Za ZERO złotych na reklamę. Moszna? Moszna;)

Real-Time Marketing to reakcja na bieżące wydarzenie tu i teraz. Gdyby Michał pracował od poniedziałku do piątku, od ósmej do szesnastej, przegapiłby tę szansę, bo w niedzielę serwisy informacyjne chętnie wykorzystały temat, co w kolejnych dniach nie byłoby już tak efektowne i efektywne.

Po przejściu fali kulminacyjnej na rynku pojawiły się podróbki, co dobitnie potwierdza, że temat chwycił. Odważny, bo polityka to delikatna materia i opieranie na niej kampanii reklamowej może się źle skończyć. Ale RTM może ciut więcej i żyje chwilą.

Michał, gratulacje (i dla całej ekipy koszulkowo.com również!)

Loading Facebook Comments ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Komentarz do “Real Time Marketing Michała Góreckiego

  • Marketing z plusem

    Trzeba wiedzieć co i jak można wykorzystać. Chłopak teraz zarabia pieniądze na pomysłowości 🙂 nic tylko pogratulować. http://marketing.z-plusem.pl/social-media/bez-krawata-za-to-z-lajkiem/