Audyt SEO strony


Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja agencja seo właściwie przygotowała stronę pod pozycjonowanie, zleć przeprowadzenie audytu. Audyt SEO pozwoli na weryfikację przeprowadzonej optymalizacji i wskaże najsłabsze punkty, dzięki czemu poprawisz widoczność w wyszukiwarce Google. Nie zwlekaj, bo czas to pieniądz!

Audyt agencji SEO

Zanim podpiszesz umowę
Przed podpisaniem umowy z wybraną agencją seo należy zebrać kilka ofert od różnych firm. Takie oferty pozycjonowania zawierają zwykle niezrozumiałe dla przeciętnego internauty terminy. Kiedy nie ma możliwości weryfikacji zapisów w ofercie (oraz umowie!), najczęściej o wyborze decyduje cena lub/i oprawa graficzna samej oferty.

Tak nie musi być!

Pomogę dobrać najlepszą ofertę do realizacji założonego celu oraz sprawdzę dotychczasowe osiągnięcia każdej firmy. Ocena kompetencji przedstawiciela agencji SEO możliwa jest tylko przez kogoś z branży.
Pamiętaj, że decyzja o doborze firmy pozycjonującej strony wiąże się z wielomiesięczną współpracą, od której zależy wynik finansowy Twojej firmy.
Cena audytu firm i ich ofert uzależniona jest od rodzaju umowy i ilości zebranych ofert. Już za 400zł netto możesz uniknąć wielotysięcznych strat wynikających ze złej decyzji.


 

Audyt pozycjonowania
Pozycjonowanie wymaga czasu i cierpliwości. Dobry pozycjoner nie gwarantuje wysokiej pozycji ani nie jest w stanie podać daty, kiedy osiągnie TOP1. Może natomiast opisać przebieg współpracy oraz możliwe zmiany, jakie w najbliższych tygodniach powinny się pojawić. Jeśli mijają miesiące, nie masz żadnych informacji, co się z Twoją stroną dzieje, możesz zlecić audyt kontrolny pozycjonowania.
Taki audyt wykaże:

  • stopień optymalizacji strony,
  • zgodność stanu faktycznego z założeniami w umowie (oferta nie jest wiążąca, liczy się tylko umowa)
  • ilość zaindeksowanych linków prowadzących do Twojej strony

Raport wykaże w liczbach oraz komentarzu, czy wszystko jest w porządku i czy agencja prowadzi jakieś działania na rzecz Twojej strony. Unikam ocen subiektywnych i określania etyki stosowanych metod – jest to tylko ocena aktualnego stanu pozycjonowania. Cena standardowego raportu bez szczegółowego audytu strony internetowej wynosi 1200zł netto.

 


Audyt sklepu internetowego
Szczegółowy audyt funkcjonującego sklepu internetowego to wielogodzinna praca, zakończona raportem z audytu. W raporcie wyszczególnione są wszystkie błędy i niezgodności z wytycznymi Google oraz podane możliwe rozwiązania. Wdrożenie rozwiązań, czyli de facto optymalizacja, zależy od decyzji Klienta, podejmowanej przed rozpoczęciem audytu. Zarówno w trakcie audytu jak i po zapewniam stałe konsultacje, które mają na celu zrozumienie wielu procesów zachodzących w ustalaniu rankingu wyszukiwarki. Każdy analizowany w raporcie czynnik zawiera opis i indywidualny komentarz. Ze względu na specyfikę SEO, audyt SEO  nie jest procesem automatycznym – każdorazowo wymaga indywidualnej analizy i opisania. Dlatego też przewidywany czas pracy to około 2 tygodnie. O audyt proszę pytać korzystając z formularza kontaktowego.

 

Więcej informacji na temat audytu znajdziesz na naszej stronie firmowej – w dziale Audyt SEO.  Są tam informacje szczegółowe, przykład raportu i case study.

Każdy audyt strony kończy się indywidualnym raportem. Jest to uzależnione od przeglądanej strony internetowej – od jej budowy, przeznaczenia i zawartości. Analizie musimy poddać takie elementy jak:

  • tytuł strony,
  • tytuły poszczególnych podstron,
  • nagłówki na stronie głównej,
  • nagłówki na podstronach,
  • elementy sekcji <head> strony,
  • ustawienia domeny (domen, subdomen),
  • adresy kanoniczne,
  • adresy powielające podstrony,
  • przekierowania,
  • dyrektywy dla robotów,
  • plik robots.txt,
  • menu główne,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • nieprawidłowe linki wewnętrzne,
  • linki wychodzące,
  • osadzenie i opis grafiki,
  • elementy ukryte na stronie,
  • szybkość ładowania strony,
  • stronicowanie i paginacja,
  • oznaczenie wersji językowych,
  • oznaczenie geolokalizacji,
  • znaczniki i mikrodane,
  • statusy http stron,
  • błędy strony (4xx, 5xx, pozorne),
  • budowa mapy strony i stopień zaindeksowania,
  • tekstowa zawartość witryny,
  • nasycenie słowami kluczowymi,
  • ukrywanie tekstu,
  • unikalność treści w obrębie domeny,
  • unikalność treści w Sieci,

Nie wszystkie wymienione elementy muszą się znaleźć w dokumencie, ale jeśli występują na stronie, są analizowane.