Audyty SEO

Poprawna optymalizacja serwisu internetowego bez uprzedniego audytu nie jest możliwa. Dlaczego? Żeby zoptymalizować stronę internetową, trzeba wiedzieć, co, gdzie i jak poprawić. W tej części bloga postaram się zamieścić przydatne informacje na temat audytowania serwisów www jak i podać konkretne przykłady do dalszej analizy.


Gwałtowny spadek wyświetleń w Google 2 komentarze
Sklepy internetowe należą do specyficznej kategorii witryn internetowych trudnych w optymalizacji pod Google. Choć wyszukiwarka bez problemu potrafi rozpoznać, z jakiego rodzaju witryną ma kontakt, to wytyczne da webmasterów pozostają niezmienne dla wszystkich witryn. Roboty analizując jakość każdej z podstron badają te same czynniki bez względu czy jest to blog, portal informacyjny, forum czy sklep online. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na ocenę jakościową witryny jest jej treść. Na przykładzie pewnego sklepu sprawdzimy dziś optymalizację strony produktowej ze szczególnym uwzględnieniem duplikacji treści.

Jakość strony produktowej w sklepie internetowym


narzędzia online do audytu 2 komentarze
Narzędzia online są fajne, bo nie trzeba niczego instalować, wystarczy załadować stronę i gotowe. A gdy jeszcze coś pożytecznego jest darmowe, to już więcej nie trzeba. Z ciekawości sprawdziłem,  co oferują polskie narzędzia do darmowego audytu SEO online 🙂 Wcześniej pisałem już o stronie darmowyaudytseo.pl, ale to nie jedyna tego […]

Darmowe audyty SEO online


4 komentarze
Do wpisu sprowokował mnie Patryk, który podczas publicznej rozmowy opublikował swój audyt SEO sklepu jednego klienta. Od razu napiszę, że nie można tego nazwać audytem, więc będzie on dziś przykładem, czym audyt NIE JEST. Jeśli ktoś uważa, że nie powinno się pastwić nad Patrykiem, to dodam, że w swoim profilu […]

Jak NIE wygląda audyt SEO



Stopka strony nie jest miejscem dla nagłówków H2 2 komentarze
SellSmart to jedna z wielu propozycji oprogramowania sklepu internetowego. W najniższej opcji do kupienia za 699zł brutto. Co otrzymamy w zamian? Sklep, który na dzień dobry wymaga optymalizacji pod Google, a nie wszystko da się prosto i szybko poprawić. Poniżej krótki audyt SEO produktu na różnych przykładach wdrożeń SellSmarta.  

Krótki audyt SEO sklepu sellsmart.pl


1 komentarz
W sieci pojawiła się nowa strona, na której można zrobić audyt SEO w 3 sekundy. Musiałem sprawdzić, czy faktycznie da się zrobić audyt SEO w 3 sekundy. Oczywiście to tylko reklama i tak naprawdę z audytem nie ma nic wspólnego. Ale jako sposób pozyskania ruchu i klienta – pomysł OK. […]

Zrób sobie darmowy audyt SEO


1 komentarz
Serwis lifeparty.pl, którego główną tematyką jest muzyka klubowa wymaga kilku istotnych poprawek optymalizacyjnych. Serwis przez kilka miesięcy cieszył się dużą popularnością, jednak i na niego nadszedł czas – ruch drastycznie spadł. Automatyczne obniżenie pozycji. Strona spadła na wiele zapytań, czyli jej ogólna ocena została obniżona. Rzut oka na zewnętrzne linki […]

Audyt SEO – lifeparty.pl



Na fali ostatnich gwałtownych spadków pozycji stron regionalnych można wyłonić kilka najczęściej popełnianych błędów przez webmasterów. W pogoni za kolejnymi linkami tematycznymi (bardziej lub mniej) łatwo stracić z oczu to, co najważniejsze, czyli swoją stronę internetową.

Spadek i powrót na pozycje w Google


Musimy pamiętać o tym, że Google docenia i premiuje unikalną i przydatną treść zawartość witryny. Ostatni analizowany projekt (audyt gotowego serwisu dużej firmy) zawiera między innymi program TV. Program jakich wiele, bo choć różni się odrobinę układem kanałów (premiowane są kanały będące własnością telewizji, której analizuję serwis), to zawartość jest […]

Audyt strony jakich wiele