Google Venice Update – regionalizacja

Gdy zauważyłem pierwsze objawy regionalizacji wyników dla ogólnych zapytań, nie skojarzyłem, że może to mieć coś wspólnego z wprowadzeniem podobnej aktualizacji w Stanach, w lutym. Dostatecznie obszernie aktualizacja została opisana na blogu Silesiasem, w dużym skrócie należy pamiętać, że:

  •  lokalizacji ulegają przede wszystkim wyniki 4-9
  • wyniki generowane są na podstawie lokalizacji internauty
  • nowa lokalizacja nie nic wspólnego z Miejscami Google
  • widoczność witryny zależy od czynników on-site i off-site
Szansę na awans mają witryny:
  • z podaną lokalizacją (adres, miasto) w treści strony
  • z nazwą miasta w tytule i opisie witryny;
  • z lokalizacją w adresie URL
  • linkowane anchorami z podaną lokalizacją
Wszystkie te informacje zostały już podane do wiadomości na początku marca na Google Inside Search Blog.
Drogi Kliencie, zastanów się teraz, czy ciągle chcesz rozliczać się „za pozycje”  😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *