Dane dotyczące wyszukiwanych haseł w zakładce Ruch związany z wyszukiwaniem w Narzędziach dla Webmasterów (GWT) publikowane są z dwudniowym opóźnieniem. Większe opóźnienie zwiastuje zazwyczaj aktualizację algorytmu wyszukiwarki. Takie objawy były już widoczne w przeszłości i nie ma powodów do obaw – dane się w końcu pojawią.
Dziś jak widać mija tydzień od ostatniej aktualizacji informacji o wyszukiwanych hasłach. Nie jest to nic nadzwyczajnego, ale jeśli widzisz, że dane są nieaktualne, to wiedz, że coś się dzieje.
Tym razem prawdopodobnie chodzi o ostatnią aktualizację algorytmów Google, która uderza w serwisy nadmiernie eksponujące reklamy na widocznym bez przewijania ekranie.
ciekawe jak ten algorytm uderzy w naszym kraju i o ile oczek wyżej wejdą moje strony 🙂
A skąd pewność, że nie spadną 😉
U mnie na www gdzie byly reklamy dość „wysoko” duzo nie pospadalo tym razem, ostatni taki updejt byl dla mnie bardziej srogi 🙂